Sunday 2 March 2014

3 Kejadian Di Hospital Kajang

Hope korang setia mendengar cerita kami ni, kalau korang nak tahu aku dah tiga tahun bersama dia. sekarang aku hanya nak berkongsi cerita, dugaan kami. Ada 1 hari tu aku jatuh sakit demam yg agak melampau jugakla kn, nk bangun pun xlarat.. Aku ajak member baik aku (Pekak) pergi Hospital teman aku, kita org naik 1bas sebab rmai yg sakit time tu..



huh nilah tempat kejadian heheh.. aku ingat lagi pak guard tu...

 Kita org pergi dlm pkol9 mlm, aku pergi campur 1bas laki dgn perempuan.. Dalam bas tu ade dua org perempuan kalau xsilap aku lah, aku ingat siape perempuan yang sakit tu rupa-rupanye "Miss R" dgn kwn dia.. Time tuh aku betul-betul terasa nk tegur dia, tapi aku takut dia still marah kat aku.. Rupenya ape yg disangka betul-betul terjadi, kwn dia bgtahu kt aku yg "Miss R" sebenarnye pendam perasaan SAYANG dia kt aku..

 Bru la aku tahu perkara yg sebenarnya, aku mula merapatkan diri dan cuba bercakap dgn "Miss R".. Dia mcm xsuke tgk muka aku sebab aku tahu dia masih marah dgn aku, xsempat nk bercakap dgn dia lbh lanjut dokter pggl dia untuk diperiksa.. Dia masa tu kt dlm, then kwn dia pon cerita kt aku benda yg sebenar.. Xlme lepas tu dia pon kua, terkejut der! tgn dia kne cucuk dan time tu dia pegang bekas yg mengandungi air.. Masukkan air kot, aku tatau nk pggl istilah ape.. Aku order mknn dekat mmber aku dan mkn dpn dia, dia lapa rupenye.. Aku pon suap kn dia sikit, time tu aku try tarik perhatian dia..


Kata-kata semangat untuk pembaca yang sedang menghadapi perkara sama.

Memang tak lah Aku nk lepas peluang yg aku tggu selama ni, dia pon dah start ok sikit..
Tak lama dari tu nurse pon pggl dia marah-marah sebab tak setle lg dia dah kua, Hahaha.. Nakal kan "Miss R" aku nie, setle sume urusan kita org pon tggu la bas beramai-ramai kalau korang nak tau masa tu pkol 2 pagi.. Dah mcm ape je, Hahaha.. Bas pon smpai, masa tu aku tak bwk beg untuk letak ubat-ubat aku.. Aku sje lah suruh dia bawak kn ubat-ubat aku tu, tarik perhatian lagi(sebenarnya nak bermanja).. Hehehe,


Menunggu surat sayangku 'Miss R'

 Selang beberapa hari aku pun utuskan sepucuk surat yg byk terkandung isi hati aku dlm surat tuh..taknk kehilangan dia punya pasal, aku tulis mengikut naluri hati.. Tulisan aku dah la tak lawa mne, takut dia ta boleh baca je.. Dari surat tu aku luahkan perasaan aku sebenar, aku jugak terang kn yang aku xde perasaan apa-apa kat gurl yg aku sebut kt atas('Miss E')..


Surat ku kepada kau 'Miss R'


 Aku tggu dia balas surat aku tu lama, knpe dia buat aku tertunggu mcm tu??  mungkin saja nk suruh aku tertanya-tanya kot... dari A sampai lah ke Z aku crita kt dia pasal perasaan aku kat dia, akhirnya dia dah tak marah n trima aku.. kalau korang nak tau 12.4.2011 aku la org yang paling bahagia dan tarikh tu jugak yg aku takan lupa smpai aku pejam mata...

No comments:

Post a Comment